nazwa przetargu:
|
Zapytanie ofertowe: obsługa, konserwacja i serwis central telefonicznych i wewnętrznej sieci telefonicznej w budynkach Zamawiającego
|
numer postępowania:
|
109/ FZP/FG/2017
|
tryb przetargu:
|
zapytanie ofertowe
|
rodzaj przetargu:
|
usługi
|
przedmiot zamówienia:
|
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Morskiego Instytutu Rybackiego -
Państwowego Instytutu Badawczego usług w zakresie stałej obsługi technicznej następujących składników sieci telefonicznej Zamawiającego:
1) Zadanie 1: obsługa, konserwacja i naprawy centrali telefonicznej DEFINITY firmy AVAYA oraz konserwacja i serwis wewnętrznej sieci telefonicznej oraz instalacja i naprawy aparatów telefonicznych w budynkach MIR-PIB z siedzibą w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1,
2) Zadanie 2: obsługa, konserwacja i naprawy centrali telefonicznej ALCATEL A4400 oraz konserwacja i serwis wewnętrznej sieci telefonicznej oraz instalacja i naprawy aparatów telefonicznych w budynku Akwarium Gdyńskiego w Gdyni przy al. Jana Pawła II nr 1.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach do niniejszego zaproszenia.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na poszczególne zadania. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
|
kod CPV:
|
64210000-1
|
szacunkowa wartość EUR:
|
poniżej 30 000
|
data zamieszczenia ogłoszenia:
|
2017-12-12
|
data wszczęcia procedury:
|
2017-12-12
|
data ostatniej modyfikacji:
|
2018-03-05 15:47:41
|
kontakt:
|
faks: |
58 73 56 195 |
e-mail: |
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |
|
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym - szczegóły
|
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej - szczegóły
|