nazwa przetargu:
|
Dostawa zintegrowanego, automatycznego niskoprzepływowego systemu pobierania gazowych (PUF) i aerozolowych składników (pył PM10 i PM2.5) powietrza
|
numer postępowania:
|
PN/21/ FZP/NC/2018
|
tryb przetargu:
|
nieograniczony
|
rodzaj przetargu:
|
dostawy
|
przedmiot zamówienia:
|
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego, automatycznego niskoprzepływowego systemu pobierania gazowych (PUF) i aerozolowych składników (pył PM10 i PM2.5) powietrza. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę urządzenia z ust. 1. do siedziby Zamawiającego,
2) podłączenie, skalibrowanie i uruchomienie urządzenia z ust. 1.,
3) przeprowadzenie testów w siedzibie Zamawiającego,
4) przeszkolenie 2 osób wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia z ust. 1., zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ,
5) udzielenie gwarancji na warunkach określonych w § 5 wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) i w Załączniku nr 4 do SIWZ,
6) serwis gwarancyjny urządzenia zgodnie z § 5 wzoru umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) i w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
kod CPV:
|
38400000-9
|
szacunkowa wartość EUR:
|
poniżej 300 000
|
data zamieszczenia ogłoszenia:
|
2018-09-06
|
data wszczęcia procedury:
|
2018-09-06
|
data ostatniej modyfikacji:
|
2018-12-19 10:31:12
|
kontakt:
|
faks: |
58 73 56 105 |
e-mail: |
zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl |
|
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym - szczegóły
|
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - szczegóły
|
Informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej - szczegóły
|
Informacja z otwarcia ofert
|